Πολιτική ακυρώσεων / επιστροφών

Ο παραλήπτης έχει την υποχρέωση να ελέγξει το περιεχόμενο του δέματος αμέσως μόλις του παραδοθεί και να βεβαιωθεί ότι τα προϊόντα είναι σε καλή κατάσταση και είναι ακριβώς αυτά που παρήγγειλε. Αφού γίνει αυτό, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις κατωτέρω περιπτώσεις:

α) Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόν το οποίο έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά ή είναι ελλατωματικό: Αν το εσωτερικό έχει υποστεί ζημιά υποχρεούστε να κρατήσετε και την συσκευασία στην ίδια ακριβώς κατάσταση που την παραλάβατε, μαζί με τα υλικά που υπάρχουν μέσα σε αυτήν (π.χ. φυσαλίδες-φελιζόλ), προκειμένου να την παραδώσετε στην μεταφορική εταιρεία για να γίνει πραγματογνωμοσύνη. Μαζί θα πρέπει να παραδώσετε και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (όπως π.χ. απόδειξη αγοράς). Μη τήρηση των όρων αυτών θα σημαίνει και μη αποδοχή από την πλευρά μας της αποζημίωσης ή αντικατάστασης. Στην περίπτωση του ελλατωματικού προιόντος υποχρεούμαστε στην αντικατάσταση του προιόντος και αν αυτό δεν είναι δυνατό, η επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβάλατε για την αγορά του προιόντος και τα μεταφορικά.

β) Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επιστρέφοντάς το στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα της αρχικής αποστολής και της επιστροφής. Από τον όρο αυτό εξαιρούνται προιόντα τα οποία δεν είναι διαθέσιμα για άμεσα αποστολή και είναι κατόπιν παραγγελίας καθώς η προμήθειά τους γίνεται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης παραγγελίας. Στην τελευταία περίπτωση, η ακύρωση και επιστροφή των χρημάτων για παραγγελίες που έχουν τοποθετηθεί και έχουν πληρωθεί με τραπεζικη κατάθεση/Visa/PayPal, ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης.

γ) Δεν γίνονται δεκτές αναιτιολόγητες επιστροφές προϊόντων των οποίων η συσκευασία τους δεν έχει ταινία ασφαλείας ή ζελατίνα με την αιτιολογία ότι ο παραλήπτης άλλαξε γνώμη και θέλει άλλο προϊόν. (π.χ. lip gloss, mascara, μολύβια, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν, για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας, όπως επίσης και αρώματα tester, σαμπουάν, μάσκες κτλ όπου δεν μπορεί να διαπιστωθεί αν έγινε χρήση ή όχι).

Σε κάθε περίπτωση βασική προϋπόθεση είναι να έχει προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας το πολύ μέχρι δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, και το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, σφραγισμένο και να μην έχει χρησιμοποιηθεί (εξαίρεση στο τελευταίο φυσικά αποτελεί η περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και ήταν αναγκαία η χρήση του για να διαπιστωθεί). Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Μόλις λάβουμε το προϊόν θα σας επιστρέψουμε άμεσα την αξία του σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε. Εάν ο λόγος επιστροφής του προϊόντος οφείλεται σε σφάλμα δικό μας, αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του και σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει καμία χρέωση για τον πελάτη. Σε κάθε άλλη περίπτωση αναλαμβάνετε με δικά σας έξοδα να το αποστείλετε με τον τρόπο με τον οποίο το παραλάβατε (συστημένο ή courier) και σε ασφαλή συσκευασία ώστε να αποφευχθούν φθορές κατά την μεταφορά. Στην τελευταία περίπτωση επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα ή τα έξοδα αντικαταβολής.

** Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων με την αιτιολογία ότι το άρωμα δεν είναι γνήσιο. Όλα τα προϊόντα μας συνοδεύονται από νόμιμα φορολογικά παραστατικά όπου αναφέρεται η ονομασία του προϊόντος που παραλάβατε και αυτό είναι η εγγύησή μας ότι όντως παραλάβατε αυτό το προϊόν και όχι κάποιο άλλο "άρωμα τύπου", έχουν αναγραφόμενο κωδικό παραγωγής από τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την ημερομηνία παραγωγής του προϊόντος μέσα από παγκόσμια sites υπέρ του καταναλωτή όπως http://checkcosmetic.net/ & http://www.checkfresh.com/, είτε ακόμα να απευθυνθείτε στον οίκο του προϊόντος. Σε περίπτωση που επιστραφεί ένα άρωμα που δεν πληροί τις προϋποθέσεις του ελαττωματικού ο πελάτης χρεώνεται την επιστροφή του (3€) και την επαναποστολή του (3€). Αν είναι όντως ελαττωματικό του στέλνεται ένα καινούριο ή το σύνολο των χρημάτων που κατέβαλε.**

 


Ειδικοί όροι χονδρικής Για πωλήσεις χονδρικής οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά σε εμπόρους και έχουν χαμηλότερη τιμολόγηση, δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης των καταναλωτών. Όλες οι παραγγελίες χονδρικής προεξοφλούνται μόλις επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων, με την αποστολή του προ-τιμολογίου. Ακυρώσεις γίνονται δεκτές μόνο για προϊόντα τα οποία βρίσκονταν σε απόθεμα στην αποθήκη μας κατά την στιγμή της παραγγελίας και υπάρχει σταθερή χρέωση 20€ για την διαχείριση του αιτήματος. Για όλα τα άλλα προϊόντα τα οποία είναι κατόπιν ειδικής παραγγελίας, δεν παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης.