Πολιτική ακυρώσεων / επιστροφών

Ο παραλήπτης έχει την υποχρέωση να ελέγξει το περιεχόμενο του δέματος αμέσως μόλις του παραδοθεί και να βεβαιωθεί ότι τα προϊόντα είναι σε καλή κατάσταση και είναι ακριβώς αυτά που παρήγγειλε. Αφού γίνει αυτό, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις κατωτέρω περιπτώσεις:

 

α) Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόν το οποίο έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά: Αν το εσωτερικό έχει υποστεί ζημιά υποχρεούστε να κρατήσετε και την συσκευασία στην ίδια ακριβώς κατάσταση που την παραλάβατε, μαζί με τα υλικά που υπάρχουν μέσα σε αυτήν (π.χ. φυσαλίδες-φελιζόλ), προκειμένου να την παραδώσετε στην μεταφορική εταιρεία για να γίνει πραγματογνωμοσύνη. Μαζί θα πρέπει να παραδώσετε και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (όπως π.χ. απόδειξη αγοράς). Μη τήρηση των όρων αυτών θα σημαίνει και μη αποδοχή από την πλευρά μας της αποζημίωσης ή αντικατάστασης.

β) Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επιστρέφοντάς το στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα της αρχικής αποστολής και της επιστροφής.

γ) Δεν γίνονται δεκτές αναιτιολόγητες επιστροφές προϊόντων των οποίων η συσκευασία τους δεν έχει ταινία ασφαλείας ή ζελατίνα με την αιτιολογία ότι ο παραλήπτης άλλαξε γνώμη και θέλει άλλο προιόν. (π.χ. lip gloss, mascara, μολύβια, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν, για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας, όπως επίσης και αρώματα tester, σαμπουάν, μάσκες κτλ όπου δεν μπορεί να διαπιστωθεί αν έγινε χρήση ή όχι)  

Σε κάθε περίπτωση βασική προϋπόθεση είναι να έχει προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας το πολύ μέχρι δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, και το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, σφραγισμένο και να μην έχει χρησιμοποιηθεί (εξαίρεση στο τελευταίο φυσικά αποτελεί η περίπτωση που το προιόν είναι ελαττωματικό και ήταν αναγκαία η χρήση του για να διαπιστωθεί). Μόλις λάβουμε το προϊόν θα σας επιστρέψουμε άμεσα την αξία του σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε. Εάν ο λόγος επιστροφής του προϊόντος οφείλεται σε σφάλμα δικό μας, αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του και σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει καμία χρέωση για τον πελάτη. Σε κάθε άλλη περίπτωση αναλαμβάνετε με δικά σας έξοδα να το αποστείλετε με τον τρόπο με τον οποίο το παραλάβατε (συστημένο ή courier) και σε ασφαλή συσκευασία ώστε να αποφευχθούν φθορές κατά την μεταφορά, στην έδρα της επιχείρησης που βρίσκεται στις Σέρρες, επί της οδού Μακεδονομάχων, αριθ. 9, με Τ.Κ. 62123. Στην τελευταία περίπτωση επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα ή τα έξοδα αντικαταβολής.

 

** Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων με την αιτιολογία ότι το άρωμα δεν είναι γνήσιο. Όλα τα αρώματα και τα καλλυντικά συνοδεύονται από νόμιμα παραστατικά, έχουν αναγραφόμενο κωδικό παραγωγής από τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την ημερομηνία παραγωγής του προϊόντος μέσα από παγκόσμια sites υπέρ του καταναλωτή όπως http://checkcosmetic.net/ & http://www.checkfresh.com/, είτε ακόμα να απευθυνθείτε στον οίκο του προϊόντος. Ένα άρωμα για να χαρακτηριστεί ελαττωματικό πρέπει να έχει πολυμεριστεί και μην διαρκεί το άρωμά του. Μην προσπαθείτε να μυρίσετε ένα άρωμα κατευθείαν από το μπουκάλι. Πριν η μύτη σας προλάβει να έλθει σε γνωριμία με το χαρακτήρα του αρώματος, θα κατακλυστεί από το αλκοόλ που κάθε αρωματικό παρασκεύασμα περιέχει. «Ψεκάστε» το άρωμα σε μια mouillette (απορροφητικό χαρτί) ή σε ένα κοινό χαρτί. Αν μετά από 2-3 ώρες δεν μυρίζει το χαρτί καθόλου μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε ως ελαττωματικό. Σε περίπτωση που επιστραφεί ένα άρωμα που δεν πληροί τις προϋποθέσεις του ελαττωματικού ο πελάτης χρεώνεται την επιστροφή του (3€) και την επαναποστολή του (3€). Αν είναι όντως ελαττωματικό του στέλνεται ένα καινούριο ή το σύνολο των χρημάτων που κατέβαλε.**


Ειδικοί όροι χονδρικής

Για πωλήσεις χονδρικής οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά σε εμπόρους και έχουν χαμηλότερη τιμολόγηση, δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης των καταναλωτών. Όλες οι παραγγελίες χονδρικής προεξοφλούνται μόλις επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα των προιόντων, με την αποστολή του προ-τιμολογίου. Ακυρώσεις γίνονται δεκτές μόνο για προϊόντα τα οποία βρίσκονταν σε απόθεμα στην αποθήκη μας κατά την στιγμή της παραγγελίας. Για όλα τα άλλα προϊόντα, τα οποία είναι κατόπιν παραγγελίας, δεν παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης.